vrijdag

Vrijdag 9 Juli 2010

OK, OK, ik ben betrapt....
Ik heb inderdaad auto gereden. Op maandagmorgen en op maandagavond. Het is waar, het spijt me....
Niet dus.
Ik mag inderdaad nog steeds niet autorijden, wat echt heel frustrerend is. Ik voel me prima, ik heb nergens last van. Ik heb sinds het eerste insult waar deze ellende mee begonnen is, geen enkel insult, groot of klein, gehad.
En toch weet je dat je niet achter het stuur mag.
En dat doe ik dus ook niet.
Tot afgelopen maandag.
Iedereen kent het vast wel; die laatste twee weken van school. Allerlei afspraken op school, zo tegen het einde van de vakantie. Bij ons dus op drie verschillende scholen!
Maandagmorgen; Joost was de enige die naar school moest en Ro naar zijn werk. De hele blubs had zich natuurlijk verslapen.
Robert wilde toch ook wel fris en fruitig op zijn werk verschijnen en moest ook nog douchen en alles wat daar bij hoort.
Ik dacht bij me zelf: Niek, sleutels mee, kind mee en dat naar Onderdendam. Hij was net te laat. Een heel klein beetje maar.
En 'savonds had Wout een afspraak op zijn nieuwe school, ook voor ouders. Om 19.00 uur.
Joost had een afspraak op de basisschool, om 19.00 uur. Musical van groep acht. Ook voor ouders.
Dus ben ik toen ook weer achter het stuur gestapt.

Normaal heb ik alles goed geregeld met vervoer, oppas, opvang en alles wat er bij hoort.
Maar afgelopen maandag dus niet. Ben ook een beetje aan vakantie toe, net als een heleboel anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten