zondag

Zondag 17 oktober 2010

Hi!
Even een dipje tussendoor. Donderdag aan het eind van de middag, heb ik een aanval gehad.
Ook geen kleintje, maar een hevige. Het was een behoorlijke aanval.
Er waren nogal wat mensen in huis. Mijn beide ouders, Anne, de drie jongens en Martha.
Ik ben naar boven gegaan, nadat ik mijn ouders heb uitgelaten.
Daar heb ik (gelukkig op bed) de aanval gekregen. In ieder ander geval had ik niet geweten wat ik had moeten doen.
Was het te erg geweest om met de kinderen te delen?
Ik denk het wel. Al was het wel dusdanig dat je dit niet zomaar kunt wegstoppen.
Al met al een heel gedoe. Robert was naar Nijmegen. Weg voor cursus. Hij was al niet blij dat hij weg moest, en dan helemaal naar Nijmegen. Net toen ik de aanval gehad heb belde hij, hoe of het ging. Niet dus.
Hij kwam direct naar huis. En twee uren later was hij ook thuis. Gelukkig....
Toen was mijn mannen gezin weer compleet.....

1 opmerking:

  1. Hoi Monigue,

    Wat moeilijk is dit, als ik het lees dan krijg ik het koud. Wat lief dat Robert gelijk is gekomen wat duurt 2 uur dan lang.

    Veel sterkte, groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen