donderdag

Donderdag 5 april

Ik zit nu vol op in de revalidatie; ADHDnoord, UMCG, Beatrixoord, Het Behouden Huis, de haptonoom. En ik moet zeggen het is wel veel maar op dit moment gaat het redelijk goed.
De afgelopen weken ging het zo slecht dat ik nog geen berichtje kon intikken. Ongelofelijke trilvingers. Maar het wordt steeds beter.
Gisteren is de kapper geweest en zij heeft mijn haar geknipt. Vrij kort, maar met een haarband is het te doen. Een beetje geknutsel, ik moet nog iets van wax of foam hebben of zoiets.
Ik ben ook echt niet handig met die dingen. Waarom denk je dat ik lang haar heb?! Gewoon opknopen die handel.... met een leuke speld dan!

Nu moet ik nog de dingen in mijn leven terug zien te vinden die ik leuk vind...
Dat zijn er een heleboel, maar welke zijn haalbaar. Musicals gaat niet lukken, te veel lawaai. Lezen lukt ook (nog) niet. Dankzij mijn trilhanden komt er van tekenen ook niet veel terecht. Muziek geeft te veel lawaai, en dansen gaat ook niet al te erg lukken.
Want wanneer ik mijn hoofd draai, dan val ik om.
Het zit dus niet mee, het blijft een zoektocht.....

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, ik vond je al zo stil maar gelukkig je bent er weer. Wat een lange weg maar door je enorme doorzettingsvermogen gaat het langaam een stukje vooruit. We duimen dat het steeds een beetje beter gaat, groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier zo'n stille volger die al heel vaak even was komen kijken hoe het met je gaat. Gelukkig weer een berichtje. Fijn dat het weer ietsje beter met je gaat! Langzaam aan, maar je komt er wel! Groetjes Marja Boudewijns

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net als de twee hier boven vond ik het zo angstig stil Ben heel blij dat je een berichtje schrijft Je kunt nog niet zoveel maar het gaat toch iets vooruit want je kunt nu weer typen Geniet maar van het voorjaar hoop dat je wel naar buiten kunt of zitten in de tuin en genieten van het jonge groen
    Denk wel aan je Groetjes Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een opluchting! Je bent er weer.... Kijk ook bijna elke dag, en zòlang geen teken, begon me al ongerust te maken. Maar zo te horen ben je nog steeds alive and kicking, trillerig maar kicking ;0) Ben er van overtuigd dat je er komt, inderdaad omdat je een geweldige doorzettings vermogen hebt. Ik blijf je volgen en denk aan je, liefs van Monique Sol X

    BeantwoordenVerwijderen