vrijdag

Beeldend kunstenaar...

Vanuit het Behouden Huys, ( voor de niet ingewijden onder ons een oncologisch ondersteunend instituut)
ben ik beeldende therapie gaan doen. Dat maakt veel los, qua emoties. En komen mooie kunstwerken uit voort. Ik had het niet gedacht, maar ik kan nog wel iets met die handen van mij...
Tot nu toe hebben we gewerkt met krijt, klei, acrylverf, knippen scheuren plakken, zijdevloei.
Het is heel bijzonder wat een groepje van 7 mensen dan toch voor elkaar kan krijgen.
Het ziet er allemaal heel bijzonder uit.

Mijn vadertje en moedertje komen terug uit Portugal!!
Die zijn in de afgelopen tijd die kant opgedreven. Ik hoop dat ze de afgelopen tijd het reuze naar hun zin hebben gehad, want dat verdienen ze wel.
Maar in het weekend zie ik ze weer, eindelijk!

Joost heeft een nieuwe hobby; pomponnen maken. Don't ask me why! I don't know the answer....
Maar hij is er helemaal gek van. Hij maakt ze voor iedereen. Nu wilde ik al voor hem zo'n kant en klare set kopen. Die kost zo'n 5.90. Verzendkosten 6.00.
Ik dacht het niet.
Dat wordt weer karton knippen......

1 opmerking:

  1. Fijn dat je zo creatief bezig bent, volgens mij kun je daar wel je ei in kwijt. Super hoor!

    Ik heb nog wel wol voor Joost als ie dat leuk vindt! Multi blauw, lila en wit als ik het goed heb, ik kijk wel effe.

    Liefs Naatje

    BeantwoordenVerwijderen