donderdag

Opnieuw een poging

Het is raar; zo zit je in oktober 2011, en nu in november 2012.
In de tussentijd is er zoveel gebeurd.....
Laat ik bij het begin beginnen.
Zo eind vorig jaar had ik het idee dat ik wel weer auto kon gaan rijden. Dus ik alle informatie opgezocht en uitgezocht welke stappen ik moest ondernemen. In januari  begon ik het internet af te speuren naar een auto.
Er was mij wel verteld dat ik pas weer auto mocht rijden wanneer ik een jaar aanval vrij zou zijn.
In januari kreeg ik ook een rijtest in het ziekenhuis, waarbij ik bij de rij simulatietest bijna de afvalbak als kotsbak moest gebruiken, en ik kreeg een positief rijadvies. Wel werd me verzocht om niet te lang achter elkaar te rijden en in de bekende omgeving te blijven.
In maart zou ik een jaar aanvalvrij zijn, maar dat weerhield mij er natuurlijk niet van om toch nog fanatieker op zoek te gaan naar een auto. Wellicht een verassing, maar mijn favoriete auto is een Crystler PT Cruiser.
En met behulp van mijn vader heb ik er gevonden via het internet bij Enting in Westerbork.
Toevallig: Enting in het UMCG en Enting in Westerbork. Hoezo naam verwarring?
Een hele mooie donkerblauwe Cruiser, met een chromen grill, chromen handvatten en chromen side strips.
En die heb ik (in januari) al gekocht. Officieel mocht ik toen nog niet rijden.
Maar ik had mijn rijbewijs nog en ben achter het stuur gestapt!!
Eind maart kwam de medeling dat ik eindelijk mijn nieuwe rijbewijs kon ophalen en dat heb ik toen gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten