woensdag

Woensdag 19 Januari

Allereerst iedereen een goed en voorspoedig en gzond 2011 voor dit jaar!
Ik ben het het wel van plan.
In de laatste week van 2010 ben ik met de bestraling begonnen, dus die loopt al een tijdje.
Vanaf vandaag dus nog twee weken. 28 keer in totaal.
Ik ben heel benieuwd. Kijken hoe het allemaal gaat lopen.
Ik wil vanaf deze plek iedereen bedanken die aan mij gedacht heeft, en een kaartje gestuurt heeft.
Ook dat heeft me heel erg goed gedaan.
Hier staan ze allemaal met verbazing te kijken hoe het haar van mijn hoofd valt, ik koop er wel een petje voor en schaf een pruik aan.
Dus dank voor iedereen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Dat is lang geleden maar je krijgt ook wat voor je kiezen. Ik heb verhalen gehoord zo rond de jaarwisseling en ik heb heel veel bewondering hoe jij en iedereen om je heen zich hierdoor heen staat! Ik duim en hoop met jullie mee.
    Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij wat van je te horen, was lange tijd stil ik begrijp nu waarom Dank je voor je wensen. Veel sterkte met de laatste 2 weken bestralen en ook ik hoop met je mee groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    We hebben veel aan je gedacht de laatste weken. We zijn door je ouders op de hoogte gehouden.
    Het is me nogal wat!!!!
    Heeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte en zodra het bij jou en bij ons wat rustiger is bel ik een keertje, ok?

    Liefs,
    Gretha

    BeantwoordenVerwijderen