vrijdag

Vrijdag 28 Januari 2011

We zijn er weer! Wat een gedoe zeg.
Na een hoop gesteggel met de neurolooog en voorgaande neurologen eindelijk een middeltje gekregen dat inderdaad gaat helpen.
In de laatste 4 dagen!
Ik hoef hoef nog maar 4 dagen. Vandaag en volgende week nog maar 3 dagen. En dan ben ik klaar.
En dan kijken hoe het met de medicijnen gaat ,maar dat is een volgende stap.
Ik ben straks zo blij dat ik van dat UMCG af ben.
Elke dag weer dat stuk heen en weer. En aldoor weer door Robert, of mijn ouders. Een taxi was niet mogelijk, die wilden mij de auto niet eens in hebben.
Ik was zo beroerd, vooral in de eerste weken.
Maar nu gaat het een stuk beter.
Straks eerst nog even naar naar de kapper, wat dat wat er op zit is niet echt veel meer.

1 opmerking:

  1. Hey schonezussie,
    Kan me voorstellen dat je helemaal tureluurs wordt van dat heen en weer gesjees. Gelukkig duurt het nu niet lang meer.
    Wat een stomme taxi zeg! Had effe gebeld, dan had ik je achter op de fiets gebracht hoor.
    Succes bij de kapper straks! Al heb je niet zo veel haren meer, je blijft er wel m'n zelfde lieve schonezussie om hoor!
    Dikke kus,
    Naatje

    BeantwoordenVerwijderen