zaterdag

Zaterdag 22 Januari 2011

Lieve allemaal,
Het bloggen startte knap kl....
Misschien hebben jullie het al gehoord, maar de eerste week bestraling was echt bagger. Toevallen, absences. Er moesten allerlei medicijnen aan te pas komen, om de boel weer op regel te brengen.
De tweede en de derde week ging het wel redelijk. En nu in de vierde week gaat het weer achteruit. Vanaf maandag nog 8 dagen, dan ben ik klaar.....
Ik heb mijn pruik en vanaf het voorjaar mijn hoedje.
Je krijgt mij niet zomaar klein.....

1 opmerking:

  1. Hey dappere schonezussie,
    We hopen dat het de komende weken weer wat beter gaat, en alles daarna allemaal wat makkelijker gaat en je kunt gaan herstellen! Het valt niet altijd mee om de moed er in te houden, maar weet dat we allemaal aan je denken! Zet úm op meid, je bent een kanjer!
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen