vrijdag

Een level hoger...

Ik heb de taxi ingezet voor het Beatrixoord. Met alle revalidaties die ik daar krijg is dat maar goed ook, want mijn familie vliegt van hot naar her.
Mijn schoonzusjes zijn twee weken op vakantie geweest, daar waren ze ook wel aan toe.
Onderwijl kwam het vervoer van en naar school van Joost op mijn ouders neer. Gelukkig zat daar nog een week vakantie bij in. En de afspraken van Het behouden Huys regelen zij ook. Dus verliep dat allemaal ook nog wel soepel.
Voor Het Behouden Huys heb ik nog geen taxi vergoeding aan kunnen vragen. De aanvraag is onderweg en in behandeling maar ze missen nog wat gegevens.
Afwachten dus....

Ik ga op dit moment op twee vaste dagen naar het Beatrixoord. Op dinsdag en vrijdag. Op beide dagen heb ik zwemmen, ergo therapie voor mijn handen ( met daarbij e-linc, een soort pc training om de vingerspanning te meten),  fysiotherapie, cognitieve training, en we zijn vandaag begonnen met fitness. Jawel....FITNESS....
Verder komen er in de loop van de weken nog wel andere zaken tussen door. Zoals arts, psycholoog, maatschappelijk werk en nog meer van die dodelijk saaie dingen.....
Dus die taxi is zeer welkom, en is tot nu toe nog nooit te laat gekomen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten