zondag

Pinksteren.

We zijn de dag van Hemelvaart naar de boot geweest. Daan en Joost zijn meegeweest en Wouter bleef thuis. Met de nodige verzorging natuurlijk.
 De 'Sir Edward Pellew' bleef gelukkig drijven met alle zooi aan boord. Maar alles is netjes opgeruimd en het ziet er weer goed uit.
De 'Horatio Hornblower' kon helaas niet mee, die staat nog in de garage.
Op de laatste dag van de Hemelvaart vakantie startte Robert de motor van de boot. Bleek er iets niet goed te zitten en alle uitlaatgassen werden keurig netjes binnen in de boot gedeponeerd. Geweldig.....
Dus daar moest een monteur bij komen. Robert kan heel veel, maar dit niet.
De monteur zei later dat er een truukje voor was. Maar hij was niet bereid om dat truukje te verklappen...

In de tussentijd naar de kapper geweest! Jawel, met mijn half verknipte hoofd naar de kapper. De kapper is een keer bij mij geweest en nu ik bij haar.
Ik kreeg het wel even heel warm toen ik voor het eerst weer bij haar in de stoel ging zitten.
Ik heb mijn mutsje afgedaan en laten zien wat of er moest gebeuren. En dat was dus: alles eraf.....!
En dat was tondeuse werk.
Het scheelt echt in euro's, weet je. Ik was hiervoor maar 5 euro kwijt.
Dus ik heb nu zo'n boevenhoofd, ze lachen zich hier een deuk!

En nu Pinkstervakantie.
Het rare is Joost en Wouter hebben allebei vakantie, maar Daan niet. Die moet gewoon naar school.
Hij is zo boos. Dat wordt dinsdag nog wat. Die is vast z'n bed niet uit te krijgen.
We zijn vanmiddag ook nog naar de boot geweest. Wouter niet, die was verkleefd aan zijn pc. Maar Daan en Joost wel mee.
We hebben de trossen losgegooid en hebben heerlijk gezeild.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten