maandag

Gedachten

Wanneer ik alleen ben dan buitelen de gekste gedachten vaak door mijn hoofd;
Ik neem je even vijf minuten mee.....
  • Het voorjaar gaat te snel, ineen keer is alles groen, en ik wilde er nog zo van genieten....
  • Onze oudste zoon doet op dit moment examen scheikunde.....
  • De katten liggen zo lekker in het zonnetje...
  • Wie zorgt er voor de katten wanneer ik er niet meer ben?
  • Wat moeten we vanavond eten?
  • Ik moet mijn medicijnen niet vergeten.....
  • Onze middelste zoon is op schoolreis naar Emmen.....
  • Ik moet niet vergeten dinges te bellen.....
  • Wat ligt er een stof onder de radiator ombouw!
  • Iedereen is weg, wat is het stil..... wat lekker....
  • Wat mis ik iedereen!
  • Ik zou ze allemaal voor altijd om me heen willen hebben.
  • Welke behandeling krijg ik straks?
  • Hoe ziek word ik daar van.......
  • Eigenlijk wil ik de Kameleon voorlezen, opnemen op film, zodat onze eventuele kleinkinderen toch voorgelezen kunnen worden door oma.....
  • Ik moet de babyboeken nog afmaken, ik loop zo'n 13 jaar achter.....!!!!!
  • Ik wil nog zoveel boeken lezen.
  • Ik moet mijn auto nog te koop zetten. ( wie wil nog een hyundai lantra uit 1996?)
  • Wat die Kameleon boeken betreft, ik mag alvast wel beginnen want we hebben een hele rij...!
  • Maar eigenlijk wil ik mijn kleinkinderen zograag zelf vast houden..... ( het zullen waarschijnlijk allemaal PDDers en ADHDers zijn! Geef maar aan deze oma, ervarings deskundige!)

3 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Fijn om zo op de hoogte te worden gehouden. Je kunt het allemaal goed verwoorden.
    En die gedachten die zo buitelen dat is heel ADD denk ik. Haha.
    Heel veel liefs uit Zutphen.
    Monique Santes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Buitelen heeft iets sprankelends in zich, een beetje ongeremd, misschien.
    Blijf buitelen, Monique. We buitelen graag met je mee.

    Um abraco.

    Oom Jan & tante Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buitelen is niet erg hoor, spreek uit ervaring:) Laat ze maar gewoon komen en gaan, zo als ze komen en gaan. Dat is alleen maar goed, en heel erg creatief ook nog.

    Als je hulp nodig hebt met het plakken van de babyboeken, of wat dan ook, geef maar een gil! Ik stap zo op m'n fietsie en kom gezellig met je plakken in Bedum!

    Dikke knufs,

    Je schone (nou ja....) zussie

    BeantwoordenVerwijderen