zaterdag

Heel langzaam........

Heel langzaam lukt het om weer tot mezelf te komen.
Dat ik niet meer stijf van de stress sta tot aan mijn tenen.
Nu mijn spieren zich weer wat gaan ontspannen heb ik dus ook overal spierpijn!!
Vrijdag weer bij dr Koopmans geweest. Dat is degene die mij heeft geopereert. het was de controle afspraak die je in de regel altijd hebt na een operatie, dus veel nieuws kwam er niet uit.
Hij durfde zich niet meer uit te spreken over alles wat er gebeurde....
Ik ben nu officieel overgedragen aan het UMCG.
Het wachten is nu op de uitslag van de derde opinion uit Nijmegen. Waarschijnlijk komt dat volgende week binnen.
Dat is allemaal spannend. Ik zal dat niet ontkennen.
Maar ik ben zover dat ik niet meer ga zitten wachten totdat iemand besluiten over mij gaat nemen.

Ik ben naar de kapper geweest! Dat moest al veel langer, maar ik liet het steeds afhangen van de behandeling die ik in zou gaan. Die behandeling weet ik nog steeds niet, maar mijn haar zit leuk.
( Wel wennen, het is nu een stukkie korter...)
Ik ga door met gezond eten, met lezen over van alles en nog wat over kanker. ( Alleen de positieve boeken, dat moet ik wel bij zeggen.) Ik praat met de kinderen, hoe moeilijk ook.
En ik geniet van mijn leven.... Lekker puh....

2 opmerkingen:

  1. Hèhè, eindelijk naar de kapper geweest, goed zo!
    Dat soort dingen, hoe simpel ook, kunnen je een goed gevoel geven. Dat hoort ook bij genieten:)

    Lieve groetjes, met handjes en voetjes,

    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Krijgen wij, die heel ver weg wonen, ook nog een foto van je nieuwe kapsel te zien?? Want hoe kort is kort! Maar wachten is eeerrrrugg lang.Ik bewonder je om je positieve gedachten, maar dat wist je al.

    liefs Marinka

    BeantwoordenVerwijderen