donderdag

Donderdag 2 september

De neuroloog heeft mij van de week gebeld over het hersenfilmpje.
Er zijn geen signalen te zien van kleine epileptische aanvalletjes. Wel is er op te zien er storingen zijn, vooral aan de linkerhelft. Daar waar de tumor zit. Maar dat was te verwachten volgens haar.
De afwezige momenten zijn steeds minder, maar ik ben nog steeds heel moe.
Wellicht zou dat door de medicijnen kunnen komen. De neuroloog gaf aan dat we ook nog zouden kunnen proberen om over te stappen op andere medicijnen. Maar wanneer dan het beste moment zou zijn?
Gisteren is de FMRI geweest. Nu hebben ze op het UMCG alle data binnen en kunnen ze gaan puzzelen.
Ik ben benieuwd wanneer ze daarmee klaar zijn.

Ik had me deze week voor genomen om mee te gaan met Joost weg te brengen 's ochtends. Dat is alleen op maandag gelukt. De andere ochtenden lukte het gewoon niet. Ofwel echt te moe, ofwel energie moeten sparen voor de afspraak die ik later op de dag had.
Joost zegt dat hij het niet erg vind, maar ik weet wel beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten