vrijdag

Vrijdag 24 september

Zo voel je je prima en zo ga je je vent achterna en breng je ook de nacht door op het toilet, met een emmer!
Robert voelde zich van dinsdag op woensdag niet al te lekker en eindigde uiteindelijk zoals boven beschreven op het toilet. Ook had hij er hoge koorts bij.
Bij mij begon het gisteravond om een uur of negen. Mijn emmer en ik waren onafscheidelijk.
Heb gelukkig geen koorts, maar heel fit ben ik niet.
Robert werkt thuis, dus daar ben ik blij mee. Ro was na zo'n 24 uur weer boven Jan, hopelijk ik ook.

1 opmerking:

  1. Hoi Monique,

    Ik had van mijn vader je blog adres gekregen en zo af en toe lees ik een stukje. Telkens ben ik weer stil....heel erg is het allemaal en zoveel onzekerheid en hoe gaat het verder je weer het niet en dat maakt het zo moeilijk voor jou maar ook voor de mensen om je heen. In gedachten leef ik met je mee en hoop echt op een heel groot wonder. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe, groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen