zondag

Zondag 26 September

Vrijdagmiddag werd Joost ook nog ziek. Ook spugen en diarree. Ik was net weer een beetje op de been, maar we hebben lekker samen de hele dag in bed doorgebracht. Was ook nog wel gezellig.
Mijn emmer uitgesopt, en aan hem gegeven! ( En hij had hem nodig ook, zo zielig..)
Gisteren geen rare dingen.
Ik had nog een maag die vervelend voelde, maar dat was niet zo erg.
Wat wel erg was, was een Daan die midden in de nacht naar beneden van zolder stommelde om een slokje water te gaan drinken. Hij ging daarna weer naar boven, en kwam vervolgens tot de ontdekking dat dat rare gevoel in zijn maag niet kwam omdat hij dorst had. Hij kwam in volle galop de trap weer af, deed het licht in de badkamer aan, wilde vervolgens naar binnen en deponeerde alles tegen onze slaapkamerdeur en tegen de badkamerdeur aan......

......uiteindelijk heb ik hem schoongewassen in mijn bed gestopt. Toen moest de rest van de boel weer schoon...
Ro en ik zijn allebei enorm kippig, alleen heb ik een bril en Ro heeft lenzen. Dus ik was het haasje!
Het heeft me een hele rol wc-papier gekost, en wat doet deze muts? ( die zo graag weer naar bed wilde)
Ik deponeerde alles wat er aan wc-papier inhoud in de emmer zat in een keer het toilet in ..... ( Hersenafwijking denk ik!)
De hele zooi zat verstopt. We konden er geen trekveer meer door krijgen. Ik heb tot aan mijn ellenboog in dat toilet staan prutsen. Het water stroomde nog net niet over de rand.
Uiteindelijk hebben we de boel er bij neergegooid. Daan in zijn eigen bed gestopt, met emmer!
En we zijn gaan slapen. Nadat ik mezelf behoorlijk afgeschrobt had.
We lagen tegen half vier weer in bed.
Zo, iedereen die niet ziek is geworden omdat ze bij ons langs zijn geweest, zijn dat waarschijnlijk nu wel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten