dinsdag

10 augustus 2010

Een dag na mijn verjaardag.
Het was toch een rare dag. Heel veel mensen op vakantie. Maar goed, dat is normaal ook zo.
Lieve mailtjes gehad van ooms en tantes! Via Facebook zelfs berichtjes gehad. Zelfs een van cousin Eddie! Did not see him since 1989. Thanks Eddie.
Robert was iets eerder thuis, dus dat was gezellig.
De jongens hebben samen (!) een cadeautje voor me gekocht. Moest ze wel eerst even een wenslijstje geven, maar toen zijn ze samen naar het dorp gegaan.
Daan had het er even moeilijk mee. Hij heeft veel zakgeld gespaart, en wilde dat eigenlijk allemaal op de LEGObeurs gaan uitgeven aan Star Wars Lego. Dus hij had zichzelf een budgetje opgelegd. Maar wat nu wanneer het cadeautje iets duurder zou zijn, wat moet ik dan doen mam?
Dus even gepraat:
- Wat goed dat je een budget hebt gemaakt! Maar je moet zelf de beslissingen maken.
- Maar wanneer ik minder uitgeef, vind jij dat dan vervelend?
- Nee hoor, het gaat toch om het idee. Niet om hoeveel iets kost.
- Maar misschien denk je dan dat ik minder om je geef.
- Natuurlijk niet, ik weet toch dat je van me houd, daar kan geen cadeautje tegen op.
- (Grijns) He, maar we hebben het hier wel over Lego Star Wars he!
- Ohja, dat is ook zo, ik weet mijn plaats weer.....

Lekker joch is dat toch...
Uiteindelijk heb ik van hen samen een boek gekregen die ik op mijn lijstje had staan; Alles te verliezen van Esther Verhoef.
Van mijn broertje en schone zusje een hele mooie blender gekregen. Kan ik naast groente sapjes ook nog lekkere gezonde smoothies maken.
Van mijn ouders had ik al een presentje; een zonnebril op sterkte. Maar die had ik al gekregen voor de vakantie, dan kon ik er optimaal van genieten. Gisteren kreeg ik nog een kleine USB ventilator voor bij mijn PC van hen. Een met leuke effectjes erin. Hij laat zelfs I LOVE YOU zien.
En van mijn beide schoonzusjes kreeg ik geld. Ik had echter al zo'n 10 weken geen zakgeld gegeven aan de heren, dus die stonden vooraan. Weg geld. Ik neem het wel even weer op, want dat is wel voor mijn verjaardag. Ja?!
Van Martha kreeg ik ook nog een hele mooie kaart. Gaat zo:

Om je op te vrolijken

Als ik een toverstokje had,
dan toverde ik een eind aan al je zorgen
En een stralende glimlach
voor de dag van morgen...

Had ik maar een wonderlamp,
dan wreef ik tot een geest zou verschijnen...
en wenste dan dat deze moeilijke tijd
vlug en zonder moeite zou verdwijnen!

Misschien zie ik straks een vallende ster
plots, in de donkere nacht...
Dan wens ik voor jou heel veel geluk
en een flinke dosis kracht!

1 opmerking:

  1. Haha, wat is het toch een lekkere donderstraal, die Daan! Er is maar eentje die daar zo over kan nadenken.

    Fijn dat de blender goed bevalt, maak er maar lekker veel smoothies in!

    Liefs, Naatje

    BeantwoordenVerwijderen