dinsdag

Dinsdag 3 augustus

Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Naar de slaapdokter.
Daar waar iedereen er veel van verwacht verwachtte ik er niet veel van.
En dat klopte ook. Het was gewoon een informatief gesprek. Wel over een bijzondere operatie natuurlijk. Maar alles was in orde.
Ik ga morgen bellen met het ziekenhuis of er al enig indicatie is over wanneer ik opgenomen zal worden. Mijn vakantie is over en ik wil nu weten waar ik aan toe ben.
En, zoals iemand tegen mij zei; hoe kun je je voorbereiden op zoiets belangrijks wanneer je je kop in het zand steekt en niet wilt weten wanneer de operatie is.
Goed A. Je hebt gelijk. En ik weet ook dat je niet gelijk wilt hebben maar dat je het beste wilt voor mij.....

1 opmerking:

  1. Lieve Monique,

    Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Ik heb vandaag diverse keren aan je gedacht.
    Hopelijk weet je snel wanneer de operatie gaat gebeuren. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
    We denken veel aan je!

    Tante Gr. en J.P.

    BeantwoordenVerwijderen