donderdag

Donderdag 19 augustus

Het insult dat ik afgelopen woensdag heb gehad heeft meer sporen nagelaten dan dat ik had gedacht.
Allereerst ben ik de afgelopen week zo ontzettend moe, dat ik overal moeite mee heb.
Misschien is het de nasleep, misschien is het de verhoogde dosis medicijnen, misschien is het dat de realiteit weer even goed in mijn botte brein doordringt. ( Sorry, voor de onbeholpen woordspeling. )
Ten tweede word ik ongeduldig. Er zit iets in mijn hoofd en dat mag er nu wel uit hoor!!
Maar goed, die operatie is niet iets simpels.

Ik heb mijn neuroloog een brandbrief gemailt. Met al mijn zorgen. Door de toename van de epileptische tekenen wilde ze een nieuwe MRI. En die vindt maandag plaats. Ik kan op dinsdag naar haar spreekuur. En dan kunnen we alles doorspreken.

Ik ga nu 1x per twee weken naar de haptonoom. Proberen of we de spieren in mijn lijf nog ontspannen kunnen krijgen. En ik ga nu 1x per week naar de aandachttraining. Een vorm van mindfulness, mediteren, ontspanning. Geef er een naam aan. Ik weet alleen dat ik het heerlijk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten