zaterdag

Zaterdag 28 augustus

Ik heb iets aan de lay-out van m'n blog gedaan. Helemaal anders, maar ik vind het leuk.
Het gaat iedere dag weer iets beter. Vermoeidheid verdwijnt langzaam weer. Ik lijk iets minder dronken omdat ik minder wiebel.
Nu nog iets bedenken om met mijn vergeetachtigheid om te gaan.
Kan wel een knoop in mijn zakdoek leggen, maar in no-time zal ik me gaan afvragen waarom die knoop daar ook alweer in zit. Lost dus ook niets op.
Een prive- butler lijkt me wel iets. Maar goed, eigenlijk heb ik die al.....

1 opmerking:

  1. Mooie layout, Monique, vooral de zon. Laat hem maar te voorschijn komen en de donkere wolken naar de zijkant weg laten drijven!
    We gaan woensdag terug naar Portugal. Moeten we zoeken of daar nog meer moois rondloopt?
    Hou je taai!
    Um abraco,
    Oom Jan en tante Margreet

    BeantwoordenVerwijderen